wtorek, 20 września 2011

STUDIA !!!!!

Przyjęli mnie !!! Mój chłopak zadzwonił zrobił wojnę przez telefon, po paru dniach pojechaliśmy tam i... Moje papiery były z adnotacją ,że zostałam przyjęta tylko,że ktoś był pod moim numerem wpisany w komputerze a ja nie. Wszystko wymieszali. Wzięli błąd na siebie . Nie pytali się nawet czemu nie zgłaszałam reklamacji wtedy co miałam na to te trzy dni także super :)
W ogóle wczoraj w końcu zrobiłam sobie konto w banku. Jako mała dziewczynka w PL miałam, później zostało ono usunięte i tak żyłam trzymając swoje pieniądze w domu ;) nie były to jakieś ogromne sumy no ale zawsze coś ;) Zrobiłam sobie w ING fajne internetowe . Myślałam,że będzie to trudne ale 10minuts i po sprawie. Wskazałam mojego chłopaka jako takiego współwłaściciela(tzn nie we wszystkim) w razie w. Lepiej dmuchać na zimne. On też mnie ma teraz na drugim końcie. Teraz czekam jak mi przyją papiery wyczekuję listonoszki ahhh !!! Jak do dwunastej nie przyjdzie to idę sobie robić nowe zdjęcie do dokumentów i wyrabiać nowy bilet miesięczny poszerzony o kolejną strefę Madrytu abym to miała tańsze przejazdy. Hostka mówi mi ,żebym sobie zrobiła bilet tylko między strefą B2 w któej mieszkam a B3 w której mam uniwerek. No ale ja mam teraz bilet między A1 a B2 ,który kosztuje mnie 40EURO a jak go przedłużę do B3 no to kosztuję tylko 45EURO także wielkiej różnicy nie ma a jest lepszy komfort jazdy bo to pojadę do Madrytu i nie muszę płacić za metro itd. Jak zrobię tylko B2-B3 no to do metra mi się to nie wlicza także lipa. Nie ma co. W tym wypadku jej nie posłucham ;) Składam podanie o dofinansowanie może mi coś dadzą, jak nie to trudno. Następna relacja będzie z sal lekcyjnych ;) POzdrawiam

2 komentarze:

  1. Asiu gratuluje! :):):)
    Też chciałabym studiować w Hiszpanii ale mnie to przeraża ;) Dlatego pójdę na filologię hiszpańską w PL, a na erasmusa sobie pojadą na trochę ;)))
    Bardziej polecasz erasmusa w Madrycie czy Elche? Albo w Sewilii?
    Pozdrawiam! :*

    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  2. Wróciłam, żeby się zapytać na jakim Uniwerku będziesz studiować? Jestem ciekawa, bo jak gdybym wybrała ze wszystkich uczelni, to Universidad Complutense de Madrid. Może się orientujesz jak tam jest, jaka uczelnia i ogólnie? :)
    Trzymam kciuki za Ciebie Asiu!

    Patrycja

    OdpowiedzUsuń