wtorek, 12 lipca 2011

Gandia!!! no i ryanair ;)

Bilet przebukowany 100euro dopłacone! Alleluja puściło mnie na stronę wczoraj !!! Dziękuje opiekunowi mieszkań ,który udostępnił mi swoje hasło do internetu , dzięki czemu mogę także pisać :D Jako iż on mieszka na parterze a ja na 6piętrze myślałam,że codziennie będę musiała schodzić do ogrodu by w ogóle co zobaczyć a tutaj niespodzianka i odkryłam dzisiaj,że internet mam na tarasie przy kuchni także bosko!!

Jezu nic się jeszcze nie opaliłam bo cały czas się smaruję faktorem 50 żeby się nie spalić a i tak mnie pieką ramiona...dostałam jakiś dziwnych wyprsyków na twarzy i dekoldzie...tzn w ogóle tego nie widać dopiero pod światło lampyz  odległości 20cm ale wkurza mnie to. Myślę,że to od wody bo było strasznie dużo meduz i ogólnie skóra piekła mnie i małego niesamowicie. No ale nic. Albo od tego faktora bo smarowałam tylko dekold i gębe także możliwe ,że to gówno mi zaszkodziło. No ale cóż...
Ogólnie jest gorąco. Oczywiście wilgotne powietrze jak w Polsce także mam jedno wielkie gówno na twarzy tzn świecę się jak psu jaja ! No okropnie mam tłustą cerę ! Wkurza mnie to na maxa !
Ale ogólnie jestem bardzo zadowolona z wyjazdu. Odpoczywam sobie. Śpię codziennie do 10rano. Chodzę spać późno bo oglądam TV ostatnio nawet do 3 w nocy co nigdy mi się nie zdażyło!
Ogólnie jest fajnie, spokojnie. Mam super basen do dyspozycji, plażę w odległości....bardzo małej dosłownie minuta na nogach :D po prostu bosko
Rozkoszujcie się zdjęciami!! Dzisiaj pokonałam sama spacerując 7km... Poszłam w japonkach...moje nogi odmawiają posłuszeństwa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz