sobota, 2 lipca 2011

Homofob czyli ja :)

Tak jak w temacie. Jestem homofobem. Mogę zaakceptować związki partnerskie ale nie ich wymyślone małożeństwa czy adoptowanie dzieci co po rpostu już mnie przeraża... Ale do rzeczy!
Po 1,5 miesiąca wybrałam się z moim chłopakiem do Madrytu a później spotkałam się z Andreą ,która wraca do Czech.  Także do godziny 14 spokój. Od 14zaczyna dudnić muzyka. A tak sobie leżałam spokojnie na trawie. No i dudni i dudni oczywiście techno i dance. No to mówimy z Andi idziemy obczaić. Wychodzimy z retiro i co widzimy?? No oczywiście moja ulubiona impreza. Parada gejów i lesbijek... No kurde patrzymy na siebie i w śmiech bo otóż znów udało nam się trafić przez przypadek na tą niesamowicie "cudowną" imprezę. Żeby dojść do centrum musiałyśmy pokonać całe to zbiegowisko. Modliłam się ,że jak dojdziemy to przynajmniej tam już będzie spokój. Na pierwszy rzut oka co ?? Panowie cudem wyjęci jak z filmu Akademia policyjna-kto oglądał ten napewno pamięta ten bar dla gejów ubranych w skóry itd..umięsnione , obrzydliwe podstarzałe chłopy ubrane w skąpe skóry itd...
W całym Madrycie flagi z napisem ORGULLO czyli duma.......!!!!!!!
Tak jak pisałam na starym blogu - za niedługo wstydem będzie się przyznać ,że jest się hetero...
A tak w ogóle to zaniosłam papiery na studia, jestem mega wyczerpana Madrytem i w ogóle prawie 2 dni nie było mnie w domu. Z moją rodzinką nie widziałam się od wczoraj rano. jestem mega zmęczona ale - NIE BOLI MNIE JUŻ ZĄB, NIE MAM JUŻ WYSYPKI !!! ALLELUJA!
buziaczki dla Was.
dodaje foty






3 komentarze:

  1. Koszmarne fotki ;) A głównie chodzi mi o "ich zawartość". Dzięki Ci za nie, ale mam dokładnie taki sam stosunek do homo, jak ty. Rozumiem i toleruje związki ale te wszystkie parady, adopcje, to już jest przesada...

    Nie chciałabym być na tej paradzie :P


    A tak przechodząc do innego tematu, bd w Madrycie w nast tydzień. Powiesz, co warto zobaczyć, gdzie warto iść bo hości chcą mnie zabrać, a ja nie wiem gdzie :P
    mówili coś też o jakimś parku atrakcji... warto tam iść? :) z góry dziękuję! :**

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja mam takie samo podejście jak i Wy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Wychodzimy z retiro i co widzimy?? No oczywiście moja ulubiona impreza. Parada gejów i lesbijek..."
    hahahhahahaha, ale miałam bekę jak to przeczytałam!!!

    dobrze, że już ze zdrowiem wszystko OK :)

    OdpowiedzUsuń