sobota, 18 czerwca 2011

Fiestas!

Wczoraj byłam z Danim na pierwszym dniu imprez w moim miasteczku. Poszliśmy najpierw na piwko a potem na koncert Cantores de hispalis. Niesamowity!!! Po prostu stwierdzam,że gdybym pojechała do Sevilli to już bym nie wróciła do Madrytu :)
Piękny koncert, piękne głosy , super charaktery, rewelacyjny kontakt z publicznością i genialni muzycy. Muzyka była trochę za głośna względem wokalu no ale i tak było rewelacyjnie. Wróciłam do domu ok 3 nad ranem. Dzisiaj idę z Andreą na całą noc na imprezę więc pojawią się jutro zdjęcia :)
Idę jęść śniadanie a potem wykąpać się no i zaraz zapodam filmik z wczorajszego koncertu. Kiepska jakość bo nagrywane było moim telefonem no ale cóż zrobię. I zdjęcia też dodam z wczoraj ;)
Buziaki!!!
Ole!

4 komentarze:

  1. ach Ty to imprezujesz :) i bardzo dobrze! trzeba korzystać póki się jest młodym :P czekamy na filmik...

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, super. A ja już się o Ciebie niepotrzebnie martwiłam.. Hahaha :) Oczywiście wszystkie zdjęcia i filmiki bardzo pożądane. Może i ja będę coś filmowała? W każdym bądź na razie grzecznie na nie czekamy. :) I udanej imprezy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Już jestem w Hiszpanii :D
    Jestem w Paracuellos de Jarama, tak jak kiedyś na forum wspominałaś - niedaleko twojego miasteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę! Ich muzyka jest b.fajna! :) Sewilla świetne miasto!
    Udanej imprezy!
    ps.szkoda, że zdj nie ma! :>

    OdpowiedzUsuń