niedziela, 26 czerwca 2011

Ósmy ząb i inne pierdoły...

Jak w tytule...Od roku już męczę się z ósmy zębem ,który wychodzi mi na dole po prawej stronie szczęki. Zniszczył kompletnie dzieło mojej ortodontki i zęby tak jak były krzywe na dole gdy miałam 14lat, tak są znowu. Rewelacja. Kij z krzywą dolną szczęką. Towarzyszy mi niewyobrażalny ból dziąsła ogólnie to już prawej ,tylnej części dolnej szczęki...(szóstka,siódemka no i ósemka...) Ogólnie nie mam jakoś bardzo spuchniętego dziąsła. Ale boli mnie to strasznie. Oczywiście standardowo do tego dochodzi ból gardła(migdał tylko po prawej stronie...) i ból ucha...tylko po prawej stronie. Dodam ,że dziąsło nie jest zainfekowane. Żadnej ropy nie ma i wcale nie jest bardzo spuchnięte. Do wyjazdu do Polski zostały mi już tylko 3 tygodnie. W planach miałam najpierw fryzjera ale pierwsze co robie to ortodontka, prześwietlenie szczęki i jeżeli będzie można no to do dentysty-chirurga na operację i wycięcie tego gówna. Masakra!!! Mam już dość!! Czuję się fatalnie. Na zewnątrz upał . Dostałam jeszcze moją ulubioną wysypke asfaltówkę...jako iż nie ma w moim pobliżu prawie żadnej trawy tylko beton i inne gówno nagrzane i pełne syfu. Farmaceutka tutaj mi powiedziała ,że to typowe no ale nie mają na to żadnej maści...no i męczę się...Dobrze ,że mam to tylko na kawałku stóp dokładnie na paluszkach ale swędzi mnie to niemiłosiernie!!! MAM DOŚĆ!!! AAAA!!!!

Wczoraj byłam z moim Amor w muzeum lotnictwa i nad jeziorem. Chcieliśmy wypożyczyć kajaki no ale nie będę za głupi kajak płaciła 15euro. Zdzierstwo. No ale cóż poradzić. No a muzeum fajne. Koleś stary pilot pozwolił nam wejść do kabiny pilotów boeing 727 ;) super :D:D:D ogólnie powiedział nam fajne ciekawostki.
Nad jeziorem byliśmy nielicznymi ludźmi z Europy. Mi to nie przeszkadza ale mój chłopak ma już dość . Mówi,że gdzie nie pójdzie to on się czuje jak turysta hahaha ;) ma na myśli to ,że jest tyle ludzi z Ameryki Południowej i Afryki. Ja tam się śmieję z tego ale czego nie mogę zrozumieć. Prawie każda ich grupka przyjeżdża na plaże z LAPTOPEM lub radiem i puszczają ta swoją muzykę...To np bardzo mi przeszkadza. Ale pośmiałam się bo moje Amor ma wielki talent do naśladowania akcentów i po prostu płakałam ze śmiechu i bólu szczęki jednocześnie ;)

Niedługo dodam zdjęcia z kabiny pilotów:)
Chao !

7 komentarzy:

  1. Hej :)
    Ja byłam już 4 razy na pielgrzymce pieszej z Warszawy do Częstochowy i asfaltówka tam to normalka :) Chociaż mi się przytrafiła tylko raz i to naprawdę niewielka.. Ale generalnie to ludzie zasypują ją taką zasypką-talkiem jak dla malutkich dzieci.. No może to nie jest wyjściowe, chodzić z białymi nogami :P haha ale jak się nie pokazujesz nigdzie na mieście to może Ci pomoże :P hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. ojj...biedactwo ;( życzę dużo zdrówka!
    ten ząb to może ząb mądrości ^^
    ja też nie lubię jak ludzie puszczają muzykę na głos np. z mp3 w busie czy w ogóle w miejscach publicznych...wieśniaki :P

    OdpowiedzUsuń
  3. uuuuu, masakra z tą ósemką!
    tak, magda, ósemki to zęby mądrości właśnie
    mnie po wakacjach czeka chirurgiczne usunięcia wszystkich czterech! (a wszystkie jeszcze w dziąsłach są ;/). Też z powodu tego, żeby mi efektu leczenia aparatem ort. nie zepsuły......

    OdpowiedzUsuń
  4. Współczuję! I zęba i wysypki! Teraz też mam coś z zębem i po powrocie do PL pójdę i do mojej
    ortodontki i do lekarza.
    A o tej asfaltówce to pierwsze co słyszę! Dobrze, że u nas jest dużo zieleni, sam host mówił, że w Madrycie jest mało zieleni...

    Muszę ci podziękować Asiu! :D
    Jak podałaś linki do piosenek, to przesłuchałam je i tam jedna szczególnie wpadła mi w ucho, teraz już nawet nie wiem jaka *-* ale mam ją ściągniętą tylko muszę zobaczyć na tytuł i wykonawcę. No i wczoraj jak jechałam autobusem do centrum, to właśnie ona leciała! Od razu mi się zrobiło przyjemniej, poczułam się jak w domu! :) wspaniałe uczucie :)

    Czekamy na zdj!

    OdpowiedzUsuń
  5. mi też wychodzi ten cholerny ząb mądrości ;/ może jeszcze nie zasłużyłam na niego :D? haha xD mniejsza o to :P ale boli jak cholera ;p czekam na zdjęcia. Pozdrooo

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, moze za pozno sie zrelektowalam, ale dopiero teraz zobaczylam Twojego bloga. Tez mam ten problem z osmym zebem. W tym samym miejscu co ty. Plucz szalwia kilka razy dziennie i to pomaga.

    OdpowiedzUsuń