poniedziałek, 13 czerwca 2011

UN MILAGRO! CUD

I STAŁO SIĘ !!! W KOŃCU DODAJĘ KOMENTARZE.
Nie wiem jak to się odblokowało ale jest to niesamowite i cieszę się jak dziecko. Z racji tego,że mam teraz tak dobry humor zaprezentuje Wam artystów którzy wystąpią u mnie w miasteczku na fiestach. No i dodaj opis ;)

Fangoria-kobieta o głosie mężczyzny, od razu słychać ,że muzyka rodem z lat 80bo tak właśnie jest ale do tej pory jest to wielka gwiazda muzyki w Hiszpanii. A kobieta która śpiewa nazywa się Alska i na MTV ma swój program ze swoimi facetem tzn wiece kamery w domach itd Alaska y Mario. Oboje bardzo specyficzni ale i bardzo sympatyczni :) ta piosenka to jedna z ich najlepszych moich zdaniem
http://www.youtube.com/watch?v=-ZhD4YJrwB8

Cantores de Hispalis-A teraz moje ukochane Sevillanas. Panowie prosto z Sevilli jestem ich wielką fanką. Śpiewają typową muzyke prosto z Andaluzji. Jak słucham ich to wiem,że to jest właśnie Hiszpania. Ta radość w śpiewaniu i ta muzyka. Gdybym miała okazję wyjechać mieszkać tam no i oczywiście wziąść ze sobą moją miłość od razu bym się pakowała :) Dodam,że panowie śpiewają typowo w akcencie z Andaluzji. Przykład dziewczyna po hiszpańsku to chica-czytamy czika a w Andaluzji powiemy szika :) tam gdzie w innych województwach hiszpańśkich mówią cz w Andaluzji usłyszymy sz. No i zjadają s w większości wyrazów. W ogóle go nie wypowiadając. Ale o akcentach innym razem napisze.
http://www.youtube.com/watch?v=nsAAjxV6gqk

A teraz o dwóch panach co tworzyli razem zespół ,który nazywał się El canto del loco. Zaczniemy od el pescao. http://www.youtube.com/watch?v=B8Lsl1MefbA   . Bardzo podobają mi się jego piosenki. W el canto del loco był gitarzystą i kompozytorem. Nie miał niestety możliwości popisać się woklanie i wnieść więcej do zespołu. I kolejny pan z zespołu to Dani Martin który moim zdaniem powinien udać się do logopedy bo nie raz mój chłopak ma problemy ze zrozumieniem tego co śpiewa a co dopiero ja. Zapodaję link do jego jedynej piosenki która mi się podoba. Śpiewa ją dla swojej zmarłej siostry. http://www.youtube.com/watch?v=wDnZuZJz3hA

5 komentarzy:

  1. Hahaha, uśmiałam się jak przeczytałam o logopedzie ;) W końcu on też człowiek! Szkoda, że teraz nie mam jak odsłuchać muzyki ale jak tylko bd mieć słuchawki, to sb posłucham tych kawałków :) Ja po obejrzeniu Fridy, uwielbiam całą płytę Elliota Goldenthala, właśnie z tego filmu...

    Gdzie jedziesz nad morze z dziadkami i host dzieckiem? :)
    Cieszę się, że utworzyłaś nowego bloga, bo właśnie ostatnio żaliłam się Ance, że chyba skasowałaś bloga!
    Teraz jest jakiś kontakt z Tb! :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo, jak fajnie, że znowu masz bloga. super :D
    tak jak mówisz, mam nadzieję, że się spotkamy wkrótce już na miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hahaha Perejil ja wie,że on też człowiek no ale kurde jak ktoś posłucha sobie el canto del loco to naprawdę czasem nie wiadomo o co mu chodzi. A nie rozumiem czemu tak dziwnie śpiewa skoro mówi normlanie. ;) Ja wiesz mam czasem takie odchyły i dziwne przekonania co do różnych spraw :P
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiu dzięki za komentarz, cieszę się, że mam takie magiczne moce (tzn. mój blog :P)
    niestety filmik otwiera mi się tylko jeden...reszta nie dostępna w moim kraju- youtube chyba nie lubi Polski ^^ pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakich czarów użyłaś, że nagle zaczęły Ci działac tak trza? ;p

    Piosenka tych Cantores de Hispalis jest całkiem fajna. :) Chociaż.. nic nie przebije El Barrio - Quiereme! Polecam laseczki, posłuchajcie sobie. Wrzucałam to kiedyś na swojego bloga. :)

    Takie ciekawostki ja chcę tu widzieć! :):) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń